تیتریات | Titriat

تیتریات | Titriat

تیتریات | تازه‌ترین و مهمترین تیتر های مهم جهان را در تیتریات بخوانید. | Titriat
تیتریات | Titriat

تیتریات | Titriat

تیتریات | تازه‌ترین و مهمترین تیتر های مهم جهان را در تیتریات بخوانید. | Titriat

دانلود رمان تدریس عاشقانه

http://s12.picofile.com/file/8399761000/unnamed.jpg

تیتریات | دانلود رمان تدریس عاشقانه با لینک مستقیم


♦| رمان : تدریس عاشقانه

♦| موضوع : عاشقانه

♦| فرمت : پی دی اف

♦| تعداد صفحات : 317


دانلود رمان تدریس عاشقانه


♦|  قسمتی از رمان :

دستم و زیر چونم زدم و با لذت به استاد ترم جدید نگاه کردم.
پری سقلمه ای به پهلوم زد و گفت
_مثل اینکه حسابی چشم تو گرفته ها…لابد الان داری خیالبافی می کنی.بین این همه کشته مرده تو شانسی نداری رفیق!
آهی از سر لذت کشیدم و گفتم  
_یه حسی بهم میگه این دیگه نیمه ی گمشدمه.
خندید و گفت
_تو هر روز راجع همه همین حسو داری من که میگم کمتر دنبال نیمه ی گمشدت بگرد.میگم نکنه نیمه ی گمشدت همون فامیل از فرنگ برگشته تون باشه هان؟
با انزجار صورتم و جمع کردم و گفتم

_خدا نکنه! اه اه… تو نمی‌دونی مامانش…

حرفم با صدای محکم استاد قطع شد
_اگه بحث تون واجب تر از درسه تشریف ببرید بیرون.
آب دهنم و قورت دادم و گفتم
_واجب تر که هست استاد. اما ما همینجا راحتیم.
همه خندیدن. از اینکه ضایعه ش کردم حرصش گرفت. سر ماژیک رو بست و گفت
_بفرمایید…هر چی تا اینجا تدریس کردم و کنفرانس بدید.
در حالی که محو صورت مردونه ش شده بودم مسخ شده گفتم
_عشق…


در قسمت نظر، نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد