تیتریات | Titriat

تیتریات | Titriat

تیتریات | تازه‌ترین و مهمترین تیتر های مهم جهان را در تیتریات بخوانید. | Titriat
تیتریات | Titriat

تیتریات | Titriat

تیتریات | تازه‌ترین و مهمترین تیتر های مهم جهان را در تیتریات بخوانید. | Titriat

آهنگ ایهام تب و تاب + متن


http://s12.picofile.com/file/8399747342/ehaam_tab_o_tab_2019_06_16_20_39_58.jpg

تیتریات | آهنگ ایهام تب و تاب


امشب از دیدن من ♩♬♫♪
♩♬♫ همه انگشت به دهان میمانند
همه خوب حال مرا ♩♬♫♪
♩♬♫♪ حال و احوال مرا میدانند


دانلود آهنگ ایهام تب و تاب


  گل نیلوفر من آتشی تازه بیا بر پا کن من که در تاب و تبم تو بتابان و شبم زیبا کن ♩♬♫♪

♩♬♫ بیا و در شهر دل من پادشاهی کن این تو این دل من هر چه تو خواهی کن
ای امان ای امان ای امان از من و حالم ...♩♬♫♪
♩♬♫♪ وای عجب ماهی تو چه دلخواهی تا ابد با من بگو همراهی
عاشقی با تو دردسر دارد دل تورا امشب زیر سر دارد♩♬♫♪
♩♬♫ به چه شبی بگو امشب مارا میطلبی بگو همچون من در تاب و تبی در تاب و تبی
تاج سرم مگر از تو راحت میگذرم تو را میخواهم با خود ببرم با خود ببرم♩♬♫♪


در قسمت نظر، نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد